Mededeling!

Salon Cremers

(16-04-2017) Update,

 

Helaas is Maureen opgenomen in het AZM en zal door moeten zetten met complete bedrust! ALLE komende afspraken zullen herzien moeten worden! Helaas zullen wij niet iedereen gelijk kunnen helpen! Een beetje begrip in deze moeilijke onzekere tijd! En mochten jullie elders beter geholpen worden begrijpen wij dit uiteraard ook ♡ excuses voor het ongemak ♡

 

 

(22-2-2017) Update,

 

Na een maand weer aan het werk te zijn kan ik concluderen dat er geen vooruitzichten zijn om meer te gaan werken.

Ik blijf beperkt tot 2 klanten per dag op de maandagen, dinsdagen, donderdagen en vrijdagen.

Mocht ik vol zitten, kan ik in overleg met mijn moeder kijken of zij plek heeft.

Op de dagen die ik werk plan ik de 2 klanten achter elkaar waarna ik naar huis moet om te rusten, hierdoor

kan ik ook niet inspringen op verzoeken om "even 1 nagel bij te repareren" of "even wenkbrauwen epileren".

 

Maak tijdig een afspraak om teleurstelling te voorkomen! Er is meer vraag dan aanbod, waardoor teleurstellingen onvermijdelijk zijn. Indien u een gemaakte afspraak wilt annuleren, dit dit dan tijdig! Dit geeft mij de gelegenheid om een andere klant in te plannen.

 

Bedankt voor alle steun en begrip!

 

xxx Maureen Smeets Cremers

 

 

(25-1-2017) Update,

 

Na twee weken rust ben ik afgelopen maadag weer begonnen met werken. De hernia is uiteraard niet volledig spontaan verdwenen, maar als ik rustig aan doe is het dragelijk.

Op maandagen, dinsdagen, donderdagen en vrijdagen kan ik maximaal 2 klanten per dag helpen. Meer inzet is helaas meteen beloond met verergerde rugklachten.

Ik ben bereikbaar voor afspraken, mijn agenda is uiteraard sneller vol.

Ik moet per dag bekijken hoe het gaat en kan in het ergste geval noodgedwongen een afspraak moeten verplaatsen.

 

Zoals reeds in het vorig bericht vermeld doe ik wat ik kan en zal ik naar mijn lichaam moeten luisteren,

niet alleen voor mij alleen...

 

xxx Maureen Smeets Cremers

 

 

 

(9-1-2017) Lieve klanten,

 

Zoals jullie wellicht reeds gezien hebben op Facebook, ben ik helaas getroffen door een acute hernia. Helaas heb ik mijn huwelijksreis hierdoor moeten annuleren.

 

Van veel klanten heb ik positieve reacties gekregen en dit geeft mij veel steun.

 

Ik moet een periode van rust nemen zodat de hernia over moet gaan. Operatie en pijnbestrijding is helaas door de locatie van de hernia geen optie. Een operatie brengt een te hoog risico met zich mee.

 

Alle lieve reacties ten spijt, komen er ook veel vragen of ik klanten kan helpen omdat ik niet vakantie ben. Als ik aan het werk kon gaan, was ik uiteraard op mijn droomvakantie gegaan…

 

Ik hoop op begrip voor de situatie, net als ik begrip kan opbrengen voor klanten die elders terecht willen omdat ik ze niet tijdig kan helpen.

Hoe nu verder?

De komende 2 weken moet ik rust houden. Vanaf 24 januari kan ik langzaam weer beginnen en kijken hoe dit verloopt. Als de hernia weer verslechterd zal ik me daar letterlijk bij neer moeten leggen. Uiteraard blijf ik positief!

Ik zal maximaal een dagdeel beginnen waarin ik maximaal 3 klanten kan inplannen.

 

Aangezien mijn moeder de komende 2 weken al diverse klanten had ingepland en daarnaast haar eigen klanten heeft, kan zij dit niet blijven volhouden.

Ik zal de komende 2 weken moeten afwachten hoe ik herstel en dan kijken hoe ik mijn agenda kan invullen. Dit kan dus betekenen dat ik reeds gemaakte afspraken zal moeten afzeggen en proberen te verschuiven. Mocht er geen tijd voor u zijn, kan ik een aanbeveling doen voor een (tijdelijke) collega, of u zou zelf moeten uitkijken na een alternatief. Helaas zal ik mensen teleur moeten stellen, ik kan niet alle verwachtingen waarmaken daar ik zelf ook in verwachting ben.

 

Ik hoop na jarenlang vertrouwen mijn klanten uiteindelijk weer allemaal terug te zien als ik weer op volle kracht ben. Zo niet, bedankt voor het vertrouwen in mij!

 

xxx Maureen Smeets Cremers

www.saloncremers.nl